تصویر
دومین اجلاس مدیران منطقه ۶ سازمان بیمه سلامت ایران  برگزار شد
04 مهر 1402 - 15:14
2
دکتر صیادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز در دومین اجلاس مدیران منطقه 6 سازمان بیمه سلامت ایران گفت : : استان البرز از نظر وسعت کوچک ترین استان کشور و از نظر تراکم بعد از تهران، دومین استان پر تراکم کشور می باشد و دانشگاه علوم پزشکی البرز علاوه بر جمعیت ثابت استان به طیف گسترده ای از اتباع خارجی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می نماید.
ارسال توسط :
پ
پ

دکتر صیادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز در دومین اجلاس مدیران منطقه ۶ سازمان بیمه سلامت ایران گفت : : استان البرز از نظر وسعت کوچک ترین استان کشور و از نظر تراکم بعد از تهران، دومین استان پر تراکم کشور می باشد و دانشگاه علوم پزشکی البرز علاوه بر جمعیت ثابت استان به طیف گسترده ای از اتباع خارجی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می نماید.

وی در ادامه افزود : در ابتدای شیوع کرونا تعداد مرگ و میر در این استان بسیار بالا بود که خوشبختانه با مجاهدت های نیروهای بهداشتی و درمانی مرگ و میر ها کنترل و کاهش یافت و با فرهنگ سازی هایی که صورت گرفت واکسیناسیون حداکثری انجام شد.
رئیس دانشگاه عنوان کرد : در سه زمینه توافق های خوبی بین دانشگاه علوم پزشکی البرز و اداره کل بیمه سلامت استان انجام شده است.
در خصوص کمک به بیماری های خاص و صعب العلاج، کمک هزینه های مالی و غیر مالی در نظر گرفته شده است.
در خصوص خدمات ناباروری ، در بیمارستان های کمالی و و امام جعفر صادق(ع) خدمات با تعرفه دولتی به همشهریان ارائه می شود و در خصوص اجرای نسخه الکترونیک ، در همه مراکز دولتی به صورت صد در صدی این طرح انجام شده است .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.