تصویر
دومین جلسه بررسی برنامه راهبردی-عملیاتی پنج ساله توسعه شهر و شهرداری محمدشهر برگزار شد
09 مرداد 1402 - 12:19
1
محسن آجرلو از برگزاری دومین جلسه بررسی گزارش برنامه راهبردی-عملیاتی پنج ساله توسعه شهر و شهرداری محمدشهر توسط شرکت مهندسان مشاور طرح و ایده ستاوند ، با حضور اعضای شورا و شهردار خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

محسن آجرلو از برگزاری دومین جلسه بررسی گزارش برنامه راهبردی-عملیاتی پنج ساله توسعه شهر و شهرداری محمدشهر توسط شرکت مهندسان مشاور طرح و ایده ستاوند ، با حضور اعضای شورا و شهردار خبر داد.

محسن آجرلو رئیس شورای اسلامی شهر در همین رابطه اظهار داشت: برابر بخشنامه های ابلاغی از وزارت کشور و اداره کل شهری و شوراهای استانداری البرز هر شهرداری ملزم به تهیه برنامه بلند مدت ۲۰ ساله و کوتاه مدت ۵ ساله می باشد ، لذا برنامه ۲۰ ساله شهر محمدشهر در سال ۱۳۹۵ و متعاقب آن برنامه ۵ ساله اول شهر محمدشهر به تصویب رسیده و تاکنون اجرا شده است.
وی افزود: در حال حاضر نیز قصد داریم برنامه جامع ۵ ساله دوم شهر را با مشارکت همه دست اندرکاران و صاحب نظران با نگاه راهبردی و عملیاتی تهیه نماییم تا انشاالله بتوانیم محمدشهر را در مسیر توسعه پایدار قرار دهیم.
آجرلو عنوان کرد: پس از بررسی کلیات طرح در جلسه اول، مهندسان مشاور ستاوند از طریق ارتباط گیری با صاحبنظران ، ادارات ، کارشناسان و اعضای شورا و توزیع پرسش نامه بین شهروندان، دغدغه ها، دیدگاه ها و پیشنهادات آنها را جمع آوری کردند و در این جلسه ارائه نمودند اما با پیشنهاد اعضای شورا مقرر گردید تا با افزایش جامعه آماری ، از تعداد بیشتری از شهروندان و کارشناسان نظرخواهی شود تا نتایج واقعی تر بدست بیاید.
رئیس شورای اسلامی شهر محمدشهر در پایان افزود: در ادامه این جلسه برنامه ها و پروژه های پیشنهادی مشاورین به صورت جزئی تر مورد بررسی و همفکری قرار گرفت و نظرات و دغدغه های اعضای شورا جهت شناسایی تمامی چالش ها و فرصت ها و تهیه سندی راهبردی تر و عملیاتی تر به کارشناسان مشاور منتقل شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.