تصویر
دومین جلسه ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی برای شهرستان نظرآباد برگزار شد
03 بهمن 1402 - 17:09
1
در این جلسه که به ریاست سیروس دهقان شیری مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی و مسئولان شهرستان نظرآباد برگزار شد در خصوص موضوعات اقامتی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی اتباع خارجی شهرستان نظرآباد به بحث و تبادل نظر پرداختند.
ارسال توسط :
پ
پ

در این جلسه که به ریاست سیروس دهقان شیری مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی و مسئولان شهرستان برگزار شد در خصوص موضوعات اقامتی، سیاسی، و اتباع خارجی شهرستان نظرآباد به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ادامه دهقان شیری ضمن اشاره به جمع آوری و طرد اتباع خارجی غیر مجاز گفت:خواستار همکاری بیشتر مسئولان شهرستان در جهت ایجاد زیرساخت های لازم جهت ساماندهی اقامتی اتباع خارجی شهرستان نظرآباد شد.
وی افزود: اتباع غیرمجاز و برهم زنندگان نظم شهرستان در چارچوب قوانین و مقررات از کشور طرد خواهند شد.
دهقان شیری ضمن تاکید بر بکارگیری اتباع در شغل های مجاز افزود: با کارفرمایانی که اقدام به بکارگیری اتباع خارجی غیر مجاز نموده اند برخورد خواهد شد.
در پایان مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز بر اهتمام ویژه دستگاههای متولی ساماندهی اتباع خارجی در شهرستان و همچنین تشکیل بانک اطلاعاتی جامع تاکید کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.