تصویر
دومین  جلسه ستاد انتخاباتی شهرستان چهارباغ
24 تیر 1402 - 9:21
1
دومین جلسه ستاد انتخاباتی سال ۱۴۰۲ به ریاست مهندس جعفری فرماندار شهرستان و با حضور مهندس شاکر معاون ایشان ، بخشداران،مسئول حراست و کارکنان فرمانداری،برگزارشد در این جلسه مهندس جعفری فرماندار چهارباغ با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت:نماد مردم سالاری دینی و شاخص توسعه یافتگی اجتماعی انتخابات بوده و برگزاری باشکوه ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هدف اصلی دولت خواهدبود.
ارسال توسط :
پ
پ


دومین جلسه ستاد انتخاباتی سال ۱۴۰۲ به ریاست مهندس جعفری فرماندار شهرستان و با حضور مهندس شاکر معاون ایشان ، بخشداران،مسئول حراست و کارکنان فرمانداری،برگزارشد
در این جلسه مهندس جعفری فرماندار با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت:نماد مردم سالاری دینی و شاخص توسعه یافتگی انتخابات بوده و برگزاری باشکوه ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هدف اصلی دولت خواهدبود.
مهندس جعفری تصریح کرد: اولویت اول برگزاری باشکوه و حضور عموم بوده و در کنار آن صیانت از آرا و سلامت انتخابات و همچنین نظارت مطلوب بر نحوه برگزاری ضرورت داشته و بر همین اساس آمار جمعیتی و شناسایی واجدین شرایط، بررسی دقیق محل شعب اخذ رأی از نظرخدمات زیرساختی همچون برق، تلفن، اینترنت و برآورد هزینه هر صندوق، دردستور کارباشد.
فرماندار چهارباغ با بیان تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره برگزاری انتخاباتی باشکوه و با مشارکت بالای مردمی، عنوان کرد: حفظ امنیت انتخابات ومشارکت احسن مردم شهرستان باید در اولویت و مد نظر مسئولان شهرستان باشدرئیس ستاد انتخابات شهرستان چهارباغ در انتها گفت: بهسازی شبکه مخابرات و اتصال به شبکه دولت لحاظ شده و تشکیل کمیته های مختلف اعم از آموزش،پشتیبانی،حمل و نقل،اطلاع رسانی و .
.
.
در جلسات بعدی نسبت به بررسی و تکمیل گزارش، اقدام کنند

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.