تصویر
دومین جلسه کمیسیون ساماندهی اتباع خارجی استان البرز برگزار شد
14 دی 1402 - 9:14
1
در این‌ جلسه به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی برگزار گردید، درخصوص موضوعات اقامتی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی اتباع خارجی فی مابین دستگاه های متولی موضوع، تبادل اطلاعات و نظر شد.
ارسال توسط :
پ
پ

در این‌ جلسه به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و برگزار گردید، درخصوص موضوعات اقامتی، سیاسی، اجتماعی و اتباع خارجی فی مابین دستگاه های متولی موضوع، تبادل اطلاعات و نظر شد.

در این نشست دهقان شیری مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان البرز؛ ضمن سپاسگزاری از حضور مسئولین در دستگاه های استان، خواستار همکاری بیشتر متولیان امر در جهت ایجاد ساز و کار متناسب درخصوص تامین زیرساخت ها در استان و همچنین ساماندهی اقامتی اتباع خارجی استان شدند.
در پایان جلسه، دکتر ولی پوری خاطر نشان کردند؛ اتباع غیرمجاز می بایست از استان و متعاقبا از کشور طرد شوند و مهاجرین دارای مدارک معتبر اقامتی و کاری، باید در مشاغل مجاز به فعالیت بپردازند و به هیچ عنوان در مشاغل بهداشتی، غذایی فعال نباشند؛ قطعا با کارفرمایان متخلف در این خصوص برخورد قانونی خواهد شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.