تصویر
دومین دوره آزمون انتخاب و انتصاب راهبران آموزشی و تربیتی استان البرز برگزار شد
30 شهریور 1402 - 15:57
0
حسینی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری دومین دوره آزمون انتخاب و انتصاب راهبران آموزشی و تربیتی در این استان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

حسینی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری دومین دوره آزمون انتخاب و انتصاب راهبران آموزشی و تربیتی در این استان خبر داد.

وی گفت: این معاونت در راستای ساماندهی و یکپارچه‌سازی چگونگی جذب راهبران آموزشی و تربیتی کلاس‌های چند پایه و نیز توسعه عدالت آموزشی با استناد به شیوه نامه اجرایی، اقدام به برگزاری آزمون و مصاحبه از متقاضیان پست راهبری نموده است.
حسینی با اشاره به نقش راهبران آموزشی در کیفیت بخشی به امور آموزشی در کلاس‌های مناطق محروم روستایی و چند پایه افزود: در این فرآیند ضمن بررسی سوابق علمی و مهارتی متقاضیان مانند: چاپ مقاله و کتاب، فعالیت‌های جهادی و .
.
.
، آزمون تخصصی در سه بخش: آشنایی با شیوه‌های تدریس در کلاس‌های چند پایه، آشنایی با قوانین و اسناد بالادستی و کسب شایستگی‌های عمومی برای احراز پست راهبری برگزارشد.
گفتنی است واجدین شرایط پس از کسب امتیازهای لازم و تایید شورای راهبری استان، در دوره‌های توانمندسازی شرکت خواهند نمود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.