تصویر
دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در غرب شهرستان کرج برگزار می‌شود
09 آبان 1402 - 16:10
1
فرمانده ناحیه مقاوت بسیج امام هادی (علیه السلام) گفت: مرحله شهرستانی دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج ۱۸ و ۱۹ دی ماه در کرج برگزار می‌شود.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده ناحیه مقاوت بسیج امام هادی (علیه السلام) گفت: مرحله شهرستانی دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج ۱۸ و ۱۹ دی ماه در برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، علی شعبانی در آئین رونمایی پوستر رویداد تولید محتوا و سایت تخصصی تولیدات بسیج از برگزاری مرحله شهرستانی دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج خبر داد و اظهار کرد: رویداد تولید محتوای دیجیتال توسط سازمان فضای مجازی بسیج سپاه ناحیه امام هادی(علیه السلام) به منظور گرامی‌داشت شهدای غزه، ۱۸ تا ۱۹ آبان ماه در غرب کرج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رویداد در چهار بخش پویانمایی، اپلیکیشن و بازی اندروید، طراحی و گرافیک برگزار می‌شود، افزود: شرکت برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان در قالب تیم‌های دو تا پنج نفره می‌توانند از امروز تا ۱۵ آبان با مراجعه به سایت artmy.
ir ثبت نام و در این رویداد حضور داشته باشند.
شعبانی با بیان این‌که افتتاحیه رویداد ۱۸ آبان ماه راس ساعت هشت صبح آغاز می‌شود، عنوان کرد: ۱۸ آبان‌ماه تیم‌های شرکت کننده در محل برگزاری رویداد مستقر می‌شوند و ساعت ۱۰ صبح موضوعات رویداد اعلام و شرکت کنندگان به رقابت می‌پردازند.
فرمانده ناحیه مقاوت بسیج امام هادی (علیه السلام) با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در یک رویداد ۴۸ ساعته به رقابت می‌پردازند، تصریح کرد: تیم‌های شرکت کننده ۴۸ ساعت در این رویداد حضور دارند و خروج از محل برگزاری رویداد ممنوع است و در پایان، تولیدات مورد داوری قرار می‌گیرد و در اختتامیه مراسم تیم‌های برگزیده اعلام می‌شوند.
وی بیان کرد: به تیم‌های برگزیده هر بخش جوایز نفیسی اهدا و به مسابقات استانی راه می‌یابند.

شعبانی شناسایی افراد متخصص در حوزه تولیدات دیجیتال، توانمندسازی و ایجاد اشتغال را از مهم‌ترین اهداف برگزاری رویداد برشمرد و گفت: در پایان این رقابت فشرده، تیم‌های برگزیده در این سه بخش معرفی و محصولات آن‌ها با هدف تجاری‌سازی و افزایش ظرفیت اشتغال جبهه انقلاب اسلامی، مورد حمایت

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.