تصویر
دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج  محمدشهر و ماهدشت  برگزار شد
15 آبان 1402 - 9:53
0
دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج محمدشهر و ماهدشت به میزبانی فرهنگسرای سرای محله برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج محمدشهر و به میزبانی فرهنگسرای سرای محله برگزار شد.

سرهنگ جعفری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت جوادالائمه ع محمدشهر و ماهدشت در این خصوص گفت: به همت مجموعه فضای مجازی ناحیه و بخش‌های مختلف شهری همچون این مسابقه با حضور ۱۵۰ دختر و پسر محمدشهری و ماهدشتی در قالب ۴۰ تیم برگزار در ۲ روز شد.
سردار حیدرنیا فرمانده سپاه استان البرز هم طی بازدید از این رقابت‌ها در فرهنگسرای سرای محله حجت آباد محمد شهر گفت: این رقابت‌ها در استان البرز و در تمامی نواحی آغاز شده و امسال نیز سومین سال از اجرای این رویداد تولید و محتوای دیجیتال است.
این رویداد یک کار ابتکاری است و دختران و پسران بسیجی در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت استعدادها و توانمندی‌های خود را در این عرصه برای نشر در فضای مجازی در اردوی ۴۸ ساعته در هر شهرستان و با اعلام محتوا در همان روز با سناریو نویسی آماده رقابت تولید محتوا می‌شوند.
وی در ادامه گفت: در چهار نواحی با استقبال خوب دانش آموزان روبرو بودیم و تا پایان این رقابت‌ها در استان البرز پیش بینی می‌شود که بیش از ۳۰۰ تیم حضور فعال داشته باشند که این یک رکورد در کشور محسوب می‌شود.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی ع استان البرز در ادامه گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و همانگونه که برای همه ما تکلیف فرمودند در جنگ نرم باید آفندی عمل کنیم چرا که پدافندی عمل کردن یکی از آسیب‌های حوزه جنگ نرم به خصوص در بستر فضای مجازی است.
همزمان با برگزاری این رویداد هم به همت تیم مجازی ناحیه حضرت جوادالائمه ع هشتگ سید روح الله عجمیان ترند ۱ توییتر فارسی رو به خودش اختصاص داد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.