تصویر
دومین نشست نقش و اهمیت رسانه در جهاد تبیین در البرز برگزار شد
24 تیر 1402 - 8:44
1
دومین نشست نقش و اهمیت رسانه در جهاد تبیین با حضور فعالان رسانه ای استان و با سخنرانی حسن شمشادی از فعالان با سابقه رسانه در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ


دومین نشست نقش و اهمیت رسانه در جهاد تبیین با حضور فعالان رسانه ای استان و با سخنرانی حسن شمشادی از فعالان با سابقه رسانه در باشگاه میلاد برگزار شد.

شمشادی در این نشست ضمن بیان اینکه دشمن کار تبلیغاتی گسترده انجام می‌دهد، گفت: رسانه‌ها باید در جنگ ترکیبی دشمن هوشمندانه عمل کنند.
این فعال رسانه ای مأموریت ذاتی رسانه را تبیین و روشنگری در راستای خدمت به مردم دانست و اظهار داشت: رسانه در قالب قلم، تبیین در معنای واقعی را رقم می‌زنند.
شمشادی جهاد تبیین را یک راهبرد مهم دانست و گفت: رسانه‌ها در تحقق جهاد تبیین نقش روشنگری و مطالبه گری دارند.
شمشادی توجه رسانه ها به جهاد تبیین را که مورد تاکید مقام معظم رهبری است متذکر شد و اظهار داشت: با تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و با اجرایی کردن امر مهم جهاد تبیین، باید دست آوردها و موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی به خصوص برای نسل جوان و نوجوان تبیین و ارائه شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.