تصویر
دومین نشست هیئت اندیشه ورز اداره کل محیط زیست  البرز در سال ۱۴۰۲ برگزار شد
06 خرداد 1402 - 15:47
1
دومین نشست هیئت اندیشه ورز استان البرز در سال 1402 به منظور بررسی طرح پرچمداری با موضوع چگونگي بهره گيري از ظرفيت گروههای جهادی و بسیج همگانی محیط زیستی در اداره کل محیط زیست برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ


دومین نشست هیئت اندیشه ورز استان البرز در سال ۱۴۰۲ به منظور بررسی طرح پرچمداری با موضوع چگونگی بهره گیری از ظرفیت گروههای جهادی و بسیج همگانی محیط زیستی در اداره کل محیط زیست برگزار شد.

مدیر کل محیط زیست استان ضمن تشریح اهداف این نشست ها گفت: این سلسله جلسات به منظور دستیابی به طرح واره ملی طرح پرچمداری استفاده از ظرفیت نیروهای انقلابی در محیط زیست برگزار می شود.
مجید درگی افزود: دفتر آموزش سازمان محیط زیست طرح های مختلفی را تحت عنوان پرچمداری تدوین و به استانهای مختلف وظایف خاص را محول نموده است که طرح مذکور مختص استان البرز است.
.
وی استان البرز را از پیشگامان تشکیلات جلسات هیئت اندیشه ورز عنوان کرد و اظهار داشت: این استان با حضور نیروهای مردمی و اندیشمندان انقلابی در حوزه محیط زیست با بررسی طرح پرچمداری از پتانسیل های استانی خود بهره مند می شوند.
.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.