تصویر
دومین نشست کارگروه گلزار شهدای استان البرز برگزار شد
24 مهر 1401 - 15:52
2
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در دومین جلسه کارگروه گلزار شهدای استان البرز گفت: نگهداری از گلزارهای شهدا به‌عنوان عناصر مؤثر فرهنگی در انتقال پیام فرهنگ رشادت و مجاهدت به نسل‌های آینده امری ضروری و لازم است.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در دومین جلسه کارگروه گلزار شهدای استان البرز گفت: نگهداری از گلزارهای شهدا به‌عنوان عناصر مؤثر در انتقال پیام فرهنگ رشادت و مجاهدت به نسل‌های آینده امری ضروری و لازم است.

سلیمان رستمیان در نشست کارگروه گلزار شهدای استان البرز که با حضور دکتر فانی مدیرکل دفتر فنی و عمرانی استانداری البرز و دیگر اعضا در استانداری البرز برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران با تأکید بر اینکه باید نسبت به بهسازی گلزارهای شهدا توجه ویژه داشته باشیم، گفت: نگهداری از گلزارهای شهدا به‌عنوان عناصر مؤثر فرهنگی در انتقال پیام فرهنگ رشادت و مجاهدت به نسل‌های آینده امری ضروری و لازم است، گلزارهای شهدا خاستگاهی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که کارکرد فرهنگی و تبلیغی برای نسل جوان دارد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بر روند تکمیل قطعه سرداران گلزار شهدای امام‌زاده محمد (ع) تأکید و تصریح کرد: روند بهسازی گلزار شهدای امام‌زاده محمد (ع) از ۲ سال گذشته پایان‌یافته است و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته علاوه بر تکمیل قطعه سرداران باید بهسازی تک مزارهای این گلزار نیز تا پایان سال به اتمام برسد، گلزار شهدای امام‌زاده عبدالله (ع) ازجمله گلزارهایی هستند که متأسفانه روند بهسازی آن کامل نشده لذا باید اهتمام بیشتری نسبت به بهسازی آن داشته باشیم.
رستمیان در ادامه تصریح کرد: جانمایی در گلزارش شهدای امام‌زاده طاهرع) و امام‌زاده محمد (ع) کرج برای تدفین شهدای تازه تفحص شده و همچنین مکاتبه با دهیاری‌ها جهت بهسازی و مرمت گلزارهای شهدا از دیگر مواردی است که باید تا حصول نتیجه پیگیری شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.