پ
پ

معاون ، امنیتی و استانداری البرز گفت: در البرز برای سه میلیون نفر جمعیت ۳۰۰۰ تخت بیمارستانی وجود دارد که ۲۰۰۰ مورد دولتی و مابقی خصوصی است.

در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال ۲۹۹ پروژه در البرز به بهره برداری می‌رسد، اظهار کرد: از مجموع این پروژه‌ها ۲۴۸ مورد دولتی و مابقی به بخش خصوصی مرتبط است.
وی با اشاره به ظرفیت اشتغالزایی این پروژه‌ها ادامه داد: بهره برداری از این پروژه‌ها برای ۲۰۰۰ نفر اشتغالزایی می‌کند.
وی توضیح داد: برای بهره برداری از این پروژه‌ها حدود ۹ هزار میلیارد تومان هزینه شده که حدود ۸ هزار میلیارد تومان آن توسط دولت بوده است.
این مسئول اضافه کرد: بهره برداری از پروژه‌های دهه فجر امسال با حضور استاندار البرز از فردا (۱۳ بهمن) از شهرستان شروع می‌شود.
وی ادامه داد: روز شنبه ۱۶ بهمن پروژه‌های ، یکشنبه ۱۷ بهمن ساوجبلاغ، دوشنبه ۱۸ بهمن ، سه شنبه ۱۹ بهمن اشتهارد، چهارشنبه ۲۰ بهمن طالقان و پنج شنبه ۲۱ هم پروژه‌های کرج به بهره برداری می‌رسد.
وی با اشاره به اینکه بخش بهداشت و درمان و آموزش در حال حاضر دو حوزه‌ای هستند که در اولویت ارتقای زیرساخت‌ها قرار دارند، گفت: در حال حاضر برای بیش از ۵۰۰ هزار دانش آموز البرزی حدود ۱۸ هزار و ۵۰۰ کلاس درس وجود دارد که هزار مورد از آنها بیش از ۴۵ دانش آموز دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: در حوزه بهداشت و درمان هم برای سه میلیون نفر جمعیت ۳۰۰۰ تخت بیمارستانی وجود دارد که ۲۰۰۰ مورد دولتی و مابقی خصوصی است.
وی در پاسخ به وضعیت فردیس بدون بیمارستان گفت: بیمارستان فردیس بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدواریم هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود به وضعیت تزریق واکسن در استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۲۳ مرکز تجمیعی و ۵۴ مرکز جامع سلامت وظیفه واکسیناسیون مردم را به عهده دارند.
فردی با اشاره به اینکه روزانه بین ۱۲ تا ۱۵ هزار دز واکسن در البرز تزریق می‌شود، توضیح داد: تا کنون ۴ میلیون و ۴۴۳ هزارو ۴۴۸ دز واکسن دز اول، دوم و سوم در استان تزریق شده که حدود ۵۸۰ هزار دز آن دز سوم بوده است.

منبع ایسنا

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر