تصویر
دپوی مترو و مجتمع ایستگاهی در  دانشگاه خوارزمی احداث می شود
13 شهریور 1401 - 12:54
2
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهرداری قصد دارد دپوی مترو به مساحت 22 هزار مترمربع و به تبع آن مجتمع ایستگاهی را در دانشگاه خوارزمی احداث کند.
ارسال توسط :
پ
پ

سخنگوی شورای اسلامی شهر گفت: شهرداری قصد دارد دپوی مترو به مساحت ۲۲ هزار مترمربع و به تبع آن مجتمع ایستگاهی را در دانشگاه خوارزمی احداث کند.

عمار ایزدیار از برگزاری جلسه ای در دانشگاه خوارزمی در چند روز گذشته خبر داد و اظهارداشت: در جلسه مقرر شد در قالب یک توافق نامه و لایحه، تعهدات طرفین میان و دانشگاه خوارزمی تعیین تکلیف شود.
وی عنوان کرد: به دانشگاه خوارزمی اجازه داده شده بود پیرو عقب نشینی انجام شده در بلوار خوارزمی، در ضلع شرقی دانشگاه اقدام به احداث مکان تجاری کند.
ایزدیار بیان کرد: همچنین دانشگاه خوارزمی در قالب عوارض نوسازی و کمیسیون های ماده ۷ و ۱۰۰ به شهرداری کرج بدهکار است که قرار بود این موارد با یکدیگر تهاتر شوند.
سخنگوی شورای اسلامی تاکید کرد : شهرداری قصد دارد دپوی مترو به مساحت ۲۲ هزار مترمربع و به تبع آن مجتمع ایستگاهی را در این دانشگاه احداث کند.
ایزدیار خاطرنشان کرد: در خصوص جانمایی دپوی مترو، کمیته مستندسازی ریاست جمهوری پیرو سفر رئیس جمهور به استان البرز مشخص شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.