تصویر
دکترعبداللهی استاندار البرز درپیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت
13 مهر 1402 - 10:00
0
استاندار البرز در پیامی با اشاره به اقتدار و امنیت کشور هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.
ارسال توسط :
پ
پ

استاندار البرز در پیامی با اشاره به اقتدار و امنیت کشور را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح می باشد:
نیروی انتظامی در تاریخ پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران، همواره قرین شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی بوده که نقش برجسته ای در تامین امنیت عمومی و بسترسازی برای ارتقای امنیت داخلی داشته اند.
حضور مقتدرانه نیروی انتظامی در مقابله با تهدیدات ازیک سو و برخورد بامفسدان، تهدیدگران امنیت جامعه و برهم‌زنندگان آرامش عمومی از سوی دیگر ارتقای امنیت و افزایش احساس امنیت در کشور را به دنبال داشته است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروی انتظامی، هفته نیروی انتظامی را تبریک گفته و از خدمات بی دریغ ،بی وقفه ، جهادی و جانفشانی های فرماندهان، کارکنان خدوم و زحمتکش انتظامی به ویژه استان البرز تشکر و قدردانی می نمایم.

امیدوارم مجاهدان عرصه نظم و امنیت در جامعه و سبز قامتان جان بر کف و همیشه هوشیار، در سایه سار عنایات حضرت ولیعصر(عج) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در تداوم خدمت رسانی به مردم ولایتمدار و صیانت از اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران همواره موید و منصور باشند.

مجتبی عبداللهی
استاندار البرز

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.