تصویر
دیدار استاندار البرز با خانواده معظم شهدا
09 شهریور 1402 - 8:37
2
دکتر عبداللهی استاندار البرز در هفتمین روز از گرامیداشت هفته دولت، به منظور تجدید احترام به مقام شامخ و رفیع شهدا به همراه دکتر حدادی نماینده مردم شهرستان طالقان در مجلس شورای اسلامی، مهدوی فرمانداری و هیات همراه با خانواده شهید محمدحسین مقیمی دیدار و گفتگو کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

دکتر عبداللهی استاندار البرز در هفتمین روز از گرامیداشت هفته دولت، به منظور تجدید احترام به مقام شامخ و رفیع شهدا به همراه دکتر حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مهدوی فرمانداری و هیات همراه با خانواده شهید محمدحسین مقیمی دیدار و گفتگو کرد.

استاندار با بیان اینکه نیازمند دعای خیر خانواده شهدا هستیم، افزود: والدین و خانواده معظم شهدا حق بسیاری بر گردن جامعه و مسئولان دارند و همه باید تلاش کنیم تا رضایت مندی این خانواده‌ها که خواسته‌ای جز خدمت به مردم ندارند را جلب کنیم.
وی با ذکر اینکه خانواده شهدا سرمایه‌های معنوی کشور و میراث‌داران انقلاب اسلامی هستند گفت: خدمت به آن‌ها افتخاری بسیار بزرگ محسوب می‌شود.
استاندار البرز تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت سرمایه‌ای جاودانه و پایدار است که ما ضمن حفظ و حراست، آن را به صورت یک اصل در تمام ابعاد زندگی نهادینه و سرلوحه کار خود قرار دهیم.
در پایان به منظور تجدید پیمان با شهدا و درس گرفتن از پیام آن‌ها، لوح سپاس به منظور میثاق مجدد با آرمان‌های شهدا تقدیم خانواده معزز شهید محمد حسین مقیمی شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.