تصویر
دیدار اعضای شورای اسلامی شهر کرج با «حمید خاجوی» جانباز سرافراز دفاع مقدس 
06 مرداد 1403 - 4:02
شناسه : 1392523
0

اعضای شورای اسلامی شهر به همراه مدیر منطقه ۹ کرج با حضور در منزل جانباز دفاع مقدس حمید خاجوی، با این جانباز جبهه‌های حق دیدار کردند. به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ حسین عطائی به همراه علیرضا رحیمی، مرتضی اعتصامی و عمار ایزدیار، اعضای شورای اسلامی شهر در منزل جانباز دفاع مقدس حمید خاجوی حضور […]

اعضای شورای اسلامی شهر به همراه مدیر منطقه ۹ با حضور در منزل جانباز دفاع مقدس حمید خاجوی، با این جانباز جبهه‌های حق دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ حسین عطائی به همراه ، مرتضی اعتصامی و عمار ایزدیار، اعضای شورای اسلامی شهر در منزل جانباز دفاع مقدس حمید خاجوی حضور یافته و از صبر، ایثار و فداکاری‌های این جانباز تجلیل کردند.

علیرضا رحیمی عضو شورای اسلامی شهرکرج اظهارداشت: جانبازان و ایثارگران جایگاه رفیعی نزد مردم ایران اسلامی دارند و قهرمانان واقعی کشور ما هستند. رزمندگان و جانبازان عزیز هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشم داشت و انتظاری بالاترین سرمایه هر فرد یعنی جان خود را برای پیشبرد انقلاب و کشور در طبق اخلاص نهادند و در مقابل دشمنان ایستاده و کشور را به پیروزی رساند.

عمار ایزدیار دیگر عضوشورای اسلامی شهر گفت: همه‌ی ما باید بدانیم که عزت، امنیت، سرافرازی و فرصت خدمتی که برای ما فراهم آمده و نیز این موفقیت‌هایی که برای کشور ما رقم خورده، مرهون فداکاری‌های شهدا و جانبازانی است که از جان و مال و خانواده خود گذشته و این چراغ را در برابرما به‌عنوان هدیه‌ای ارزشمند قرار دادند؛ پس وظیفه‌ی ما در هر کسوت و جایگاهی، پاسداشت خون شهدا و تکریم جانبازان و آزادگان است.

درادامه مرتضی اعتصامی عضو دیگر شورای اسلامی شهرکرج خاطرنشان کرد: رزمندگان، شهدا و جانبازان ما در دوران سخت دفاع مقدس، با نیروی ایمان و اراده از این میدان بزرگ سرافراز بیرون آمدند. شهیدان و جانبازان و آزادگان تا همیشه سند افتخار این ملت و کشور باقی خواهند ماند و وظیفه امروز ما تلاش برای حفظ آرمان‌های شهدا و قرار گرفتن در مسیر نورانی آن‌هاست.

وی یادآور شد: امنیت و تمامیت ارضی که هم‌اکنون در کشور جاری است مرهون رشادت‌های مخلصانه ایثارگرانی است که با تمام وجود در پای انقلاب ایستادند.

مدیر منطقه ۹ کرج اظهار کرد: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان دفاع مقدس بوده و همگی بر این باورند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

وی افزود: بر همه ما وظیفه است در مسیر آرمان‌های والای شهدا و ایثارگران گام برداریم و برای تعالی نظام مقدس اسلامی بکوشیم.

دیدار اعضای شورای اسلامی شهر کرج با «حمید خاجوی» جانباز سرافراز دفاع مقدس 

منتشر شده درتاریخ ۶ مرداد ماه ۱۴۰۳

منبع: پایگاه خبری شهرداری کرج

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.