تصویر
دیدار اعضای شورای شهر با خانواده شهیدان «چپردار»
06 آبان 1402 - 15:28
3
دو تن از اعضای شورای اسلامی شهرکرج به همراه سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج به منظور تکریم از خانواده شهیدان چپردار با خانواده این شهیدان والامقام دیدار و گفتگو و ادای احترام کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر به همراه سرپرست منطقه ۹ به منظور تکریم از خانواده شهیدان چپردار با خانواده این شهیدان والامقام دیدار و گفتگو و ادای احترام کردند.

مسعود محمدی رئیس شورای اسلامی ، عضو شورای اسلامی شهر کرج به همراه حسین عطایی سرپرست منطقه ۹ کرج با خانواده محترم و معظم شهیدان محمد وحسین چپردار دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار مسعود محمدی رئیس شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: خانواده شهدا نقش بسزایی در تامین امنیت و آسایش امروز جامعه با نثار جان فرزندان خویش داشته‌اند.

وی تاکید کرد: دیدار با خانواده شهدا موجب دلگرمی مسئولان و یک افتخار بسیار بزرگ برای ما به شمار می‌رود زیرا دیدار از آنان برای ما برکت و سبب فعالیت بیشتر در رسیدگی به امور و حل مشکلات مردم می‌شود.
در ادامه این دیدار علیرضا رحیمی عضو دیگر شورا گفت: صبر و شکیبایی خانواده‌ معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است که در برابر توطئه‌ دشمنان علیه این کشور ایستادگی کرده و در تداوم خون مطهر شهدا از آرمان‌های نظام اسلامی و رهبری دفاع کرده‌اند.
وی افزود: بر خود واجب می‌دانیم تا در فرصت‌های پیش رو ضمن دیدار با این عزیزان از دعای خیر آن‌ها در راستای خدمت گزاری به شهروندان بهره‌مند شویم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.