تصویر
دیدار بازرس فرمانداری کرج با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز
22 شهریور 1402 - 11:36
3
بازرس فرمانداری کرج با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولین بنیاد استان البرز دیدار و گفتگو کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

بازرس فرمانداری با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولین بنیاد استان البرز دیدار و گفتگو کرد.

سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در دیدار با ایوبی زاده بازرس فرمانداری کرج با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، بنیاد را نهادی انقلابی و خدمتگزار برشمرد و تصریح کرد: بنیاد نهاد ارزشی و انقلابی و مولود تفکر امام خمینی(ره) است که کارکنان آن به ارزشهای جامعه یعنی ایثارگران خدمت میکنند.
وی رسالت بنیاد را خدمت به ایثارگرن و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: بنیاد پرچم دار حفظ ارزشهای نظام اسلامی است و آموزه های دینی و اخلاقی همواره در راس امورات کارکنان قرار دارد، بنیاد البرز در سال گذشته در بحث عفاف و حجاب در جشنواره شهید رجایی و اقامه نماز در کشور حائز رتبه برتر قرار گرفته است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه تصریح کرد: کارکنان بنیاد شبانه روزی در حال تلاش هستند تا با نگاه جهادی و صادقانه به ایثارگران خدمت کنند و از ارزشهای نظام اسلامی که ایثارگران در این راه از بهترین هستی خود گذشتند محافظت کنند.
رستمیان افزود: امیدواریم در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری مدظله العالی، سیاست های ابلاغی دولت خدمتگزار و وظایف خود که غایت آن رضایتمندی ایثارگران عزیز است موفق باشیم و شرمنده شهدا نباشیم.
گفتنی است پایش سامانه ۱۶۱۶(پل ارتباطی ایثارگران با بنیاد)، سامانه سامد، اقدامات صورت گرفته در استان برای ایثارگران، چگونگی برخورد و مدت پاسخگویی مسئولین به شکایات ایثارگران و همچنین اجرای طرح لایحه عفاف و حجاب از جمله موضوعات مطروحه در این نشست بود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.