تصویر
دیدار با جانبازان احترام به ارزش های اسلامی است
15 دی 1401 - 10:10
1
فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ، در دیدار با جانباز سرافراز" اژدر حق فلاح " دیدار و دلجویی از جانبازان را احترام به ارزش های اسلام و انقلاب عنوان کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان ، در دیدار با جانباز سرافراز" اژدر حق فلاح " دیدار و دلجویی از جانبازان را احترام به ارزش های اسلام و انقلاب عنوان کرد.

سرهنگ "کامران چراغی" با حضور در منزل جانباز " اژدر حق فلاح "، گفت: جانبازان گرانقدر با از خود گذشتگی کلمه ایثار را به درستی معنا کرده وبه راستی مجاهدان فی سبیل الله هستند.

این مقام انتظامی افزود: همسران و فرزندان صبور جانبازان نیز با خدمتی که به این بزرگواران می کنند لحظه به لحظه اجر خداوند متعال را برای خود به ارمغان می آورند.

سرهنگ چراغی در پایان خاطرنشان کرد: جانبازان همواره مایه دلگرمی و قوت قلب ما هستند و بایستی درس مردانگی، ایثار و استقامت را از آنان آموخت و همه ما باید ادامه دهنده راه آنان در راستای حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و همچنین در دفاع از ولایت فقیه باشیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.