تصویر
دیدار با خانواده شهدا به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س)
07 دی 1402 - 8:58
3
تجلیل مسئولان جمعیت هلال احمر استان البرز از مادران شهدا به مناسبت گرامیداشت روز وفات حضرت ام البنین (س) و گرامیداشت مقام مادران و همسران شهدا همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم از مادران و همسران شهدا با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان و جمعی از مسئولین ستاد با مادر شهیدان یوسفلو و داستان دیدار و با اهدای لوح سپاس از صبر و بردباری آنان تقدیر شد.
ارسال توسط :
پ
پ

تجلیل مسئولان جمعیت هلال احمر استان البرز از مادران شهدا به مناسبت گرامیداشت روز وفات حضرت ام البنین (س) و گرامیداشت مقام مادران و همسران شهدا
همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم از مادران و همسران شهدا با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان و جمعی از مسئولین ستاد با مادر شهیدان یوسفلو و داستان دیدار و با اهدای لوح سپاس از صبر و بردباری آنان شد.
حجت الاسلام والمسلمین الهی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ شهدایی و حفظ حرمت خانواده‌های شهدا و ایثارگر گفت: انتقال مفاهیم ارزشمند در حوزه ایثار و شهادت باید مستمر و با تلاش بیشتری انجام شود.
الهی در ادامه با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران، بهترین گزینه برای انتقال پیام شهدا به نسل امروز هستند، ابراز کرد: اگر فرهنگ ایثار و شهادت نبود، شاهد پیشرفت کشور جمهوری اسلامی ایران نبودیم.
وی همچنین در ادامه افزود ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با مردمی سازی احیا و حفظ می‌شود و این امر با ادامه راه شهدا و حفظ ارزش های انفلاب مهیا می‌شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.