تصویر
دیدار با خانواده شهدا موجب تجدید روحیه برای خدمت به مردم است
30 دی 1402 - 16:46
4
اعضای شورای اسلامی شهر به همراه مدیر منطقه ۶ کرج و رئیس بنیاد شهید و ایثارگران با خانواده دو تن از شهدای دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

اعضای شورای اسلامی شهر به همراه مدیر منطقه ۶ و رئیس بنیاد شهید و ایثارگران با خانواده دو تن از شهدای دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کردند.

مهاجری، عمار ایزدیار و محمد اسدیان از اعضای شورای اسلامی شهر به همراه ، مدیر منطقه و حسینی؛ رئیس بنیاد شهید و ایثارگران، با خانواده معظم شهیدان والامقام محمدرضا کمالی دهقان و علی اصغر کمالی دهقان دیدار کردند.
عمار ایزدیار با تاکید بر اینکه سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران وظیفه خدمتگذاران است و خانواده‌های معظم شهدا چشم و چراغ ملت هستند، افزود: دیدار خانواده شهدا موجب تجدید روحیه برای خدمت به مردم است.
در ادامه با بیان اینکه همنشینی و مشورت با خانواده معظم شهدا و ایثارگران پای ثابت برنامه‌های اعضای شورای اسلامی است، افزود: با توجه به عزم و سیاست‌های دوره ششم شورای اسلامی شهر در راستای تکریم و گرامیداشت خانواده‌های معظم شهدا، در این دیدارها ضمن و تکریم از خانواده‌های معزز شهدا تلاش می‌کنیم تا مسائل و درخواستهای این عزیزان در کوتاهترین زمان ممکن برطرف شود.
گفتنی است؛ در پایان این دیدارها با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به رسم یاد بود از صبر و ایثار خانواده معظم شهیدان تجلیل شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.