تصویر
دیدار با خانواده شهید امراله شاه بختی به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا
05 دی 1402 - 10:31
2
همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین و روز تکریم از مادران و همسران شهدا، حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین دربانی امام جمعه محــترم و مهندس جعفری اسکندرلو فرماندار باهمراهی آقای آزادفلاح رئیس بنیاد شهید و آقای قره حسنلو مسئول حفظ و نشر آثار دفاع مقدس شهرستان چهارباغ با خانواده شهید والامقام امراله شاه بختی در روستای شهید پرور اغلان تپه دیدار و گفتگو کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین و روز تکریم از مادران و همسران شهدا، حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین دربانی امام جمعه محــترم و مهندس جعفری اسکندرلو فرماندار باهمراهی آقای آزادفلاح رئیس بنیاد شهید و آقای قره حسنلو مسئول حفظ و نشر آثار دفاع مقدس شهرستان با خانواده شهید والامقام امراله شاه بختی در روستای شهید پرور اغلان تپه دیدار و گفتگو کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حاج آقای دربانی امام جمعه شهرستان در این دیدار ضمن تشکر از حسن میزبانی خانواده شهید والامقام اظهار داشت: سالروز وفات حضرت ام البنین (س)، بانوی ماجده و بزرگواری است که حیات گرانقدر خویش را صرف حمایت و صیانت از ولی خود کرد و با صبر، پایمردی و استقامت در برابر شهادت همسر و فرزندان خویش در راستای ادای دین خود به اسلام در شمار فداکارترین مادران و همسران شهدا قرار گرفت، ایشان در ادامه تصریح کرد: تکریم خانواده‌های معزز ایثارگران و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان وظیفه همه مسئولان نظام مقدس اسلامی است.
فرماندار شهرستان چهارباغ در این دیدارها با اشاره به اهمیت تکریم مادران و خانواده‌های معظم شهدا، خاطرنشان کرد: یاد و خاطر شهدا هدایت‌گر راه همه مسئولان و مردم است و خانواده‌های شهیدان، جانبازان، به ویژه مادران و همسران آنان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و طبق وظیفه برای رفع مشکلات خانواده‌های شهدا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
در این دیدار ضمن تجلیل از مقام و منزلت مادر شهید، خاطرات و ویژگی‌های این شهید والامقام از زبان خانواده او باز گو شد.
شهید امراله شاه بختی با عضویت بسیج و متولد روستای اغلان تپه شهرستان چهارباغ می باشد که در منطقه عملیاتی شلمچه و عملیات کربلای ۵ در سال ۱۳۶۵ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.