تصویر
دیدار با خانواده های شهیدان والامقام”ابوالفضل سلمانی” و “منصورسلیم خانی” دراشتهارد
07 آبان 1401 - 15:35
2
فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد به همراه امام جمعه و اعضای شورای تامین شهرستان با حضور در منزل شهیدان "سلمانی" و "سلیم خانی" با خانواده های آنها دیدار کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد به همراه امام جمعه و اعضای شورای تامین شهرستان با حضور در منزل شهیدان "سلمانی" و "سلیم خانی" با خانواده های آنها دیدار کردند.

به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا وایثارگران سرهنگ"علی عزیزی" فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد به همراه امام جمعه، اعضای شورای تامین و رئیس اداره بنیاد شهید وامور ایثارگران این شهرستان با خانواده شهیدان"سلمانی" و"سلیم خانی"از شهدای گرانقدر ۸ سال دفاع مقدس دیدار و از صبر و شکیبایی خانواده این شهیدان گرانقدر کردند.
سرهنگ عزیزی در این دیدار تکریم خانواده های شهدا را از وظایف مهم مسئولین انتظامی دانست و تصریح کرد: شهدا موجب افتخار نظام اسلامی هستند که با نثار خون خود امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان آوردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد با بیان اینکه استقلال و آزادی کشورمان نتیجه پایمردی و جانفشانی های شهدای سرافراز و جانبازان بزرگوار می باشد، بیان داشت: این یک اعتقاد قلبی و نشأت گرفته از باور دینی ما می باشد.
گفتنی است در پایان این دیدار با اهداء لوح تقدیر از خانواده این شهیدان والا مقام تجلیل به عمل آمد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.