تصویر
دیدار بسیجیان پایگاه شهید ناصر خاکی حوزه ۱۲۲با خانواده شهید جواد سلیمانی
10 مهر 1402 - 11:08
شناسه : 667744
2
بسیجیان پایگاه شهید ناصرخاکی حوزه ۱۲۲حضرت خدیجه (س)، با همسر شهید خلبان جواد سلیمانی دیدار و گفتگو کردند.

بسیجیان پایگاه شهید ناصرخاکی حوزه ۱۲۲حضرت خدیجه (س)، با همسر شهید خلبان جواد سلیمانی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، بسیجیان پایگاه شهید ناصرخاکی حوزه ۱۲۲حضرت خدیجه (س)، با همسر شهید خلبان جواد سلیمانی دیدار و گفتگو کردند.

همسر شهید گفت: شهید جواد سلیمانی معاون فرماندهی پایگاه شهید لشکری تهران در تاریخ اول فروردین ۱۳۴۵ در شهر تهران متولد شد و در همان شهر به کسب علم و دانش مشغول بود که جنگ تحمیلی آغاز شد.
وی افزود: شهید تا سن ۱۶سالگی باوجود عشق و علاقه فراوان به حضور در جبهه و امام خمینی (ره)، به فرمان پدر و مادرش گوش کرد و به انتظار نشست، در حالیکه یک سال و نیم از جنگ می‌گذشت در سن ۱۷ سالگی به جبهه شتافت و در عملیات‌های مختلف به ویژه عملیات فتح المبین و بیت المقدس شرکت کرد و در آزادسازی خرمشهر نقش مهمی داشت.
همسر شهید عنوان کرد: بعد از پایان جنگ به تحصیلاتش ادامه داد و دانشگاه افسریه دزفول قبول و به درجه خلبانی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی رسید و مشغول خدمت در آن جا شد.
وی خاطرنشان کرد: باشروع حمله داعش به سوریه و عراق تحت فرماندهی، سردار قاسم سلیمانی در عملیات‌های مختلف شرکت می‌کرد و یا از ایران مهمات و موادغذایی به عراق و سوریه می‌برد، سرانجام همسرم در دی ماه سال۹۷ در حالیکه از ماموریت قرقیزستان باز می‌گشت، دچار سانحه هوایی شده و در زیبادشت سقوط کرد و به شهادت رسید و در قطعه شهدا امامزاده محمد (ع) به خاک سپرده شد.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.