تصویر
دیدار جمعی از رزمندگان شهرداری با فرمانده پایگاه بسیج شهیدان نژاد فلاح
09 مهر 1402 - 13:52
1
در گرامی داشت ایام سالروز دفاع مقدس جمعی از پیشکسوتان و رزمندگان شاغل در شهرداری کرج با دکتر جواد چپردار رییس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهر شورای اسلامی شهر و فرمانده پایگاه بسیج شهیدان نژاد فلاح دیدار داشتند.
ارسال توسط :
پ
پ

در گرامی داشت ایام سالروز دفاع مقدس جمعی از پیشکسوتان و رزمندگان شاغل در شهرداری با دکتر رییس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهر شورای اسلامی شهر و فرمانده پایگاه بسیج شهیدان نژاد فلاح دیدار داشتند.

در این دیدار کارکنان ایثارگر شهرداری که غالباً از مدیران و پیش کسوتان مدیریت شهری بودند،ضمن تبریک سالروز دفاع مقدس به عضو رزمنده شورا در نقد و بررسی عملکرد شورای ششم و شهرداران منتخب مواردی را مطرح نمودند.
کارآمدی مدیریت شهری،بهره مندی از مشاورت ایثارگران،رعایت مقررات موضوعه و حفظ حرمت یادگاران هشت سال دفاع مقدس از بیانات همکاران شهرداری بود.
مطالبه گری،هم اندیشی،کارآمدی مدیریت ایثارگری و تعامل موثر با شهردار بخش دیگری از اظهارات ایشان بود.
در این دیدار جواد چپردار رییس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری و فرمانده پایگاه بسیج شورای اسلامی شهر به تبیین عملکرد شورای ششم در حوزه ارزش های انقلاب اسلامی و اهتمام رئیس،هیئت رئیسه و اعضای شورای اسلامی در تعامل با آرمان شهدا، فرهنگ ایثار و بسیج و ضرورت تشکل و همگرایی کارکنان ایثارگر در اشاره نموده و پایبندی به ارزش های دفاع مقدس را در اولویت برنامه های شورا و مدیریت شهری دانست.
در این جلسه مقرر شد نشست مستمر و دوره ای ایثارگری با حضور همه رزمندگان شهرداری با شورا و شهردار برقرار گردد.

در ادامه طی مذاکره تلفنی چپردار با کیانی شهردار ضمن گزارش مبسوط این دیدار و انتقال نظرات بخشی از همکاران شهرداری، مقرر گردید تا نشت آتی نمایندگان ایثارگران با شهردار تعیین و برقرار گردد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.