تصویر
دیدار حافظان امنیت با رئیس آتش نشانی کرج
10 مهر 1402 - 16:07
2
حافظان امنیت استان البرز به مناسبت هفته ایمنی و آتش‌نشانی، با رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج دیدار و از زحمات آتش نشانان تقدیر کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

حافظان امنیت استان البرز به مناسبت هفته ایمنی و آتش‌نشانی، با رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی دیدار و از زحمات آتش نشانان کردند.

حافظان امنیت استان البرز با رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری به مناسب هفته ایمنی و آتش‌نشانی دیدار و از زحمات او تقدیر کردند.
در این دیدارها سردار هداوند، فرمانده انتظامی البرز، سرهنگ لطیفی، معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی؛ سرهنگ موسوی، معاون فرماندهی انتظامی و سرهنگ فرجی، معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی حضور داشتند.
در ادامه این دیدارها سرهنگ قادری، معاون اجرایی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز به همراه سرهنگ هاشمی، مسئول ایمنی سپاه امام حسن مجتبی(ع) و سرهنگ کبودوندی فرمانده ناحیه امام حسین(ع) از رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج تقدیر کردند.
شایان ذکر است سرهنگ رحمتی‌پور، رئیس پلیس راهور البرز نیز با حضور در دفتر رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج هفته ایمنی و آتش‌نشانی را به محمد یساولی تبریک گفت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.