تصویر
دیدار رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساوجبلاغ با شهردار گلسار
14 فروردین 1402 - 8:51
1
شیر محمدی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساوجبلاغ با مهندس گودرزی شهردار و عضو انجمن کتابخانه های عمومی شهر گلسار دیدار و گفتگو نمودند .
ارسال توسط :
پ
پ

شیر محمدی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساوجبلاغ با مهندس گودرزی شهردار و عضو انجمن کتابخانه های عمومی شهر دیدار و گفتگو نمودند .

شیرمحمدی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ضمن تبریک انتصاب شهردار و ایام جاری و قدردانی ازحمایت های شهرداری از کتابخانه عمومی شهدای گلسار و تلاش جهت ارتقای کتابخانه بیان داشت:از زمان بهره برداری کتابخانه عمومی شهدای گلسار تا کنون این کتابخانه ۷۰۰ عضو فعال دارد و اداره کتابخانه های عمومی در خصوص افزایش تعامل و همکاری با شهرداری گلساردر راستای افزایش سرانه کتابخوانی، توسعه و انتفاع شهروندان از خدمات کتابخانه‌های عمومی آمادگی کامل را دارد .
مهندس گودرزی نیز ضمن تبریک عید نوروز و ماه مبارک رمضان با اشاره به اهمیت رسالت کتابخانه‌ها در توسعه فرهنگ شهر و جامعه گفت: تعامل بین مجموعه شهرداری و نهاد کتابخانه‌های عمومی به افزایش بهره‌وری کتابخانه‌ها منجر خواهد شد.
وی افزود: کتاب و کتابخوانی یکی از مهم ترین عوامل پیشرفت هر جامعه محسوب می شود و ترویج فرهنگ کتابخوانی باید از اولویت های شهر گلسار باشد، امید است با تفاهم خوب فرهنگی در کنار اداره کتابخانه های عمومی شهرستان، بتوانیم در مسیر توسعه و ترویج کتابخوانی قدم موثر برداریم.
شهردار گلسار ضمن استقبال از تعامل و استفاده از ظرفیت های دو سازمان افزود: جهت رفع موانع و مشکلات کتابخانه شهر با تمام توان و در حد بضاعت تلاش خواهیم کرد، زیرا تلاش و اقدام در جهت تحقق اهداف عالیه فرهنگی مایه افتخار شهرداری است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.