تصویر
دیدار رئیس اداره گاز گلسار با شهردار
14 فروردین 1402 - 8:51
3
مهندس بهمنی منش رئیس اداره گاز گلسار با حضور در دفتر شهردار با مهندس گودرزی شهردار گلسار دیدار نمودند در این دیدار مهندس بهمنی منش ضمن تبریک سال نو تعامل بیشتر بین دو دستگاه در راستای خدمات رسانی بیشتر به شهروندان را خواستار گردیدند.
ارسال توسط :
پ
پ

مهندس بهمنی منش رئیس اداره گاز با حضور در دفتر شهردار با مهندس گودرزی دیدار نمودند
در این دیدار مهندس بهمنی منش ضمن تبریک سال نو تعامل بیشتر بین دو دستگاه در راستای خدمات رسانی بیشتر به شهروندان را خواستار گردیدند.
مهندس گودرزی شهردار گلسار ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و سال جدید و از مجموعه اداره گاز استان ، شهرستان و شهر بیان داشت : مجموعه مدیریت شهری گلسار در راستای خدمات رسانی بهتر به شهروندان در حد توان آماده هرگونه همکاری با مجموعه اداره گاز می باشد .
وی همچنین سهولت ارائه خدمات بهینه به شهروندان و کاهش مراجعات حضوری، تسریع در انجام درخواست های متقاضیان و ایجاد شبکه گازرسانی در اراضی تعاونی وزارت جهاد در شهرگلسار را خواستار شد.
وی تصریح نمود با هم فکری و تعامل هرچه بیشتر می توان راهکارهای مطلوب و مناسب تری در جهت رفع موانع احتمالی در زمینه اجرای پروژه های گازرسانی ارائه داد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.