تصویر
دیدار رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز با خانواده شهید جلیلوند
17 دی 1401 - 9:04
1
به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین و روز تکریم مادران و همسران شهدا، رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز به همراه رییس مرکز آموزش علمی کاربردی قند کرج با خانواده محترم شهید جلیلوند دیدار و از زحمات مادر شهید تجلیل بعمل آوردند.
ارسال توسط :
پ
پ

به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین و روز تکریم مادران و همسران شهدا، رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز به همراه رییس مرکز آموزش علمی کاربردی قند با خانواده محترم شهید جلیلوند دیدار و از زحمات مادر شهید تجلیل بعمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی استان البرز، به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین و روز تکریم مادران و همسران شهدا، رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز، رییس مرکز آموزش علمی کاربردی قند کرج و جمعی از همکاران در منزل شهید جلیلوند حضور یافتند و با خانواده معزز ایشان دیدار نموده و با نثار فاتحه به روح بلند شهدا و شهدای هشت سال دفاع مقدس با آرمان های ایشان تجدید پیمان کردند.
دکتر مصطفی یوسفی، رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم حیدر جلیلوند با اشاره به اینکه شهدا در زمره جوانان شایسته، با تقوا و غیور کشور هستند افزود: از دست دادن چنین افراد ارزشمندی جای تاسف دارد ولی از سوی دیگر انتخاب راه حق و حقیقت و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت مایه خرسندی است.
وی با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس اضافه کرد: ثبات و امنیت امروز کشور، حاصل خون شهدا و ایثارگران، در عرصه های دفاع مقدس و دفاع از حریم ولایت و امنیت است از این رو ما همواره خود را مدیون این عزیزان می دانیم.
دکتر یوسفی در این دیدار با اشاره به وظیفه دائمی قدردانی و تکریم والدین و مادران شهدا به تبیین اهمیت نقش بی بدیل این زنان والامقام در پشتیبانی از همسران و فرزندان مجاهد خود در یاری اسلام و انقلاب پرداخت.
حیدر جلیلوند دانشجوی مقطع کارشناسی حرفه ای حسابداری در مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت تولیدی قند کرج بودند که برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) در سوریه حضور داشت، در تاریخ ۲۱ خرداد ماه سال ۱۳۹۶درمحور اثریا واقع در استان حماه سوریه براثر اصابت تیر مستقیم تروریست های تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.