تصویر
دیدار رئیس ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی البرز با جانبازان
07 اسفند 1401 - 16:10
شناسه : 465259
4
در روز میلاد با سعادت علمدار کربلا مصادف با روز جانباز، دکتر طاهری نیا، مدیر امور شاهد وایثارگر دانشگاه پس از شرکت در همایش استانی دیدار با ۴۰۰ جانباز البرزی با حضور استاندار و مقامات استانی، ب با دو خانواده جانباز سرافراز ؛ آقایان کیهان رئوفی و عباس جباری مهر دیدار و گفتگو کرد و با اهدای شاخه گل، لوح تقدیر ازدلاورمردیهای این عزیزان تجلیل و قدردانی کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

در روز میلاد با سعادت علمدار کربلا مصادف با روز جانباز، دکتر طاهری نیا، مدیر امور شاهد وایثارگر دانشگاه پس از شرکت در همایش استانی دیدار با ۴۰۰ جانباز البرزی با حضور استاندار و مقامات استانی، ب با دو خانواده جانباز سرافراز ؛ آقایان کیهان رئوفی و عباس جباری دیدار و گفتگو کرد و با اهدای شاخه گل، لوح ازدلاورمردیهای این عزیزان تجلیل و قدردانی کرد.

مجتبی عبداللهی استاندار البرز در دیدار با ایثارگران شاغل در استانداری البرز و فرمانداری ها که بمناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، افزود: همواره تکریم و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را بعنوان یک وظیفه و علاقه قلبی در برنامه داریم.
وی ادامه داد: امروز با طرحی ویژه، مدیران استان به سمت منزل بیش از ۳۰۰ ایثارگر راهی شدند و این طرح تحت عنوان طرح سپاس به سنتی حسنه در البرز تبدیل شده است.
عبداللهی گفت: خانواده های شهدا و ایثارگران وارثان و صاحبان اصلی نظام و انقلاب اسلامی هستند که حق بزرگی بر گردن ما دارند.
وی با بیان اینکه حدود یک میلیون جانباز سرافراز در کشور داریم، افزود: امنیت، آرامش و مسیر رشد و توسعه کشور مرهون جانفشانی شهدا و ایثارگران و صبر و شکیبایی خانواده های معزز آنهاست.
استاندار البرز گفت: باید با اهتمام ویژه ای برای حل موانع و مشکلات این قشر مقدس و ایثارگر اقدام کنیم چراکه آنها در بدترین و سخت ترین شرایط کشور با نثار جان خود از میهن و مردم دفاع کردند.
وی افزود: جانبازان و خانواده شهدا که شاغل در دستگاه های دولتی هستند نیز بار سنگینی از مسئولیت را بر عهده دارند چراکه الگوی بزرگی برای بقیه و المان و نماد نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.