تصویر
دیدار رئیس کل و مسئولان دادگستری کل استان البرز با خانواده شهدا به مناسبت هفته قوه قضائیه
06 تیر 1402 - 9:14
3
رئیس کل و تعدادی از مسئولان دادگستری استان البرز با حضور در منزل شهید مدافع حرم و برادر یکی از خانواده شهدای دفاع مقدس دادگستری به گفت و گو با ایشان پرداختند.
ارسال توسط :
پ
پ


رئیس کل و تعدادی از مسئولان دادگستری استان البرز با حضور در منزل شهید مدافع حرم و برادر یکی از خانواده شهدای دفاع مقدس دادگستری به گفت و گو با ایشان پرداختند.

به مناسبت هفته قوه قضائیه با حضور در منزل «شهید مدافع حرم محسن کمالی دهقان» شهید شاخص سال ۱۴۰۱ استان البرز و همچنین منزل برادر «شهید محسن خواجوی» یکی از کارکنان دادگستری، یاد و خاطره این شهدا را گرامی داشت و با خانواده ایشان به گفت‌وگو پرداخت.
این دیدار با همراهی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب ، معاون منابع انسانی و امور ، معاون قضایی رئیس کل در امور نظارت و بازرسی و معاون و پیشگیری از وقوع جرم و معاون قضایی رئیس کل انجام شد.
حسین ، دیدار و هم نشینی با خانواده معظم شهدا را فرصتی برای یادآوری رشادت‌ها و ایثارگری شهید و خانواده ایشان دانست و گفت: شهدا به عنوان ستارگان پرنور آسمان خدمت، الگویی برای همه مسئولان جمهوری اسلامی هستند.
وی افزود: زندگی هر یک از شهدا، وصف حماسه‌ای پرغرور برای پاسداری از مام میهن و حفظ کیان نظام در تهاجم استکبار و خناسان است که باید همه مردم و مسئولان، قدردان و ستایشگر این دلاوری‌ها باشند.
در پایان این دیدارها رئیس کل دادگستری استان البرز با اهدای گل و الواح یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.