تصویر
دیدار رئیس کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان چهارباغ با مدیریت شهری چهارباغ
25 آبان 1401 - 12:32
1
رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان چهارباغ با حضور در دفتر شورای اسلامی شهر چهارباغ با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر دیدار و گفتگو کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان با حضور در دفتر شورای اسلامی شهر چهارباغ با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر دیدار و گفتگو کرد.

خدایی رئیس کمیته امداد امام خمینی ره با حضور در دفتر شورای اسلامی شهر با رئیس و اعضای شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار مهندس کتابدار رئیس شورای اسلامی شهر چهارباغ با اشاره به خدمات ارزنده کمیته امداد امام ره به محرومین جامعه گفت : پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی کمیته امداد امام ره جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و با هدف حمایت از محرومین جامعه تشکیل شده و قطعاً تاکنون خدمات ارزنده ای به اقشار مستضعف و نیازمند ارائه داده است.
مهندس کتابدار افزود : خدمات و دستاوردهای کمیته امداد امام (ره) در سال های اخیر بسیار چشمگیر بوده و کارکنان کمیته امداد سنگربانان پرتلاش عرصه رسیدگی به نیازمندان هستند.
کتابدار ؛ رئیس شورای شهر ضمن اعلام همکاری همه جانبه با طرح های مختلف کمیته امداد در جهت حمایت از مستضعفان به عنوان ولی نعمتان جامعه اذعان داشت : بدون شک یکی از وظایف خطیر و ذاتی مسئولان به ویژه مدیریت شهری خدمت رسانی به شهروندان مخصوصاً افراد بی بضاعت است ⬅️ خدایی رئیس کمیته امداد امام (ره) شهرستان نیز با قدردانی از رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اظهار داشت : همکاری و تعامل ادارات با کمیته امداد بالاخص می تواند کمک شایانی در جهت ساماندهی افراد بی پناه شهر نماید.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.