تصویر
دیدار سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج با خانواده معزز شهیدان دهقان بناد کوکی و راست روش
31 تیر 1402 - 16:49
2
سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج به همراه جمعی از مسئولان با خانواده محترم شهیدان والامقام سیدعلی دهقان بناد کوکی و محمد حسن راست روش از شهدای دفاع مقدس در محله چهارصد دستگاه دیدار کردند.
ارسال توسط :
پ
پ


سرپرست منطقه ۹ شهرداری به همراه جمعی از مسئولان با خانواده محترم شهیدان والامقام سیدعلی دهقان بناد کوکی و محمد حسن راست روش از شهدای دفاع مقدس در محله چهارصد دستگاه دیدار کردند.

مصطفی خدابین در این دیدار که به همت واحد ایثارگران لشکر ۱۰حضرت سیدالشهدآء(ع) و با حضور حضور آجرلو نماینده فرمانده لشکر ۱۰حضرت سیدالشهداء(ع) و جمعی از هیأت همراه صورت گرفت، بر تکریم خانواده شهدا که فرزندان آن‌ها نقش بسزایی در تأمین امنیت و آسایش امروز جامعه با نثار جان خویش داشته‌اند، تأکید کرد.

وی با بیان اینکه که سرکشی و تجلیل از خانواده‌های شهدا فرهنگِ شهادت و شجاعت و مقاومت را زنده نگاه می‌دارد، ادامه داد: همه باید قدردان نظام و انقلاب و شهدا و امام شهدا باشیم و وظیفه همه مسئولان است که خدمتگزار خانواده‌های شهدا باشند.
خدابین اظهار کرد:‌ امیدوارم بتوانیم از رهروان راستین شهیدان گرانقدر بوده و راه آنان را که راهِ اقتدار و عزت اسلام و آبادانی ایران سربلند است، ادامه دهیم.
گفتنی است در ادامه این دیدارها به رسم تجلیل با اهدای لوح سپاس از فداکاری‌ها و رشادت‌های هر دو خانواده معظم شهیدان سیدعلی دهقان بناد کوکی و محمد حسن راست روش قدردانی شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.