تصویر
دیدار شهردار و اعضای شورای شهر کرج با فرمانده سپاه استان
26 بهمن 1402 - 13:05
0
شهردار و اعضای شورای شهر کرج در روز پاسدار با حضور در سپاه استان البرز، با سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا دیدار کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

شهردار و اعضای در روز پاسدار با حضور در سپاه استان البرز، با سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا دیدار کردند.

، مهرداد کیانی همزمان با روز پاسدار و میلاد امام حسین(ع) در دیدار با فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: پاسداران ایران اسلامی حافظان این سرزمین و نجات دهنده مردم از بحران هایی بزرگ و پرخطر بوده اند؛ لذا تجلیل از این عزیزان را بر خود واجب و ضروری می دانیم.
کیانی، در بخش دیگری از این دیدار به تلاش های مدیریت شهری برای پیشرفت کلانشهر و تامین آسایش و آرامش شهروندان اشاره کرد و افزود: به رغم وجود مشکلات و موانع متعدد، اتفاقات بسیار خوبی در دوره ششم مدیریت شهری به وقوع پیوسته که از جمله آنها تزریق مالی به پروژه های سنگین و پرهزینه ای چون قطار شهری و بزرگراه شمالی ست.
وی اذعان کرد: هر دوی این طرح ها پیش از این به دلیل مشکلات مالی متوقف شده یا با سرعتی بسیار کند پیش می رفتند که هم اینک به همت اعضای محترم شورای شهر و شهرداری با سرعت قابل توجهی در حال پیشرفت هستند.
این مسئول خاطرنشان کرد: آزادراه شمالی سال آینده به طور کامل به بهره برداری خواهد رسید.

، با اشاره به افزایش قابل توجه بودجه شهر در دوره ششم مدیریت شهری، اهمیت پرداختن به این حوزه را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: بودجه در این عرصه با رشدی چندین برابری از ۶ میلیارد به ۱۶۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.
کیانی افزود: همچنین افزایش بودجه شهرداری کرج در دوره ششم نسبت به دوره های قبل بی سابقه بوده است.
وی تغییرات بودجه را بسیار مثبت و در راستای خدمت رسانی به شهروندان عنوان کرد و ادامه داد: رقم بودجه در ابتدای دوره ششم حدود ۴ هزار میلیارد تومان بود که این رقم در سال ۱۴۰۳ به عدد ۲۱ هزار میلیارد رسیده است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.