تصویر
دیدار شهردار گلسار با امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ:
18 اسفند 1401 - 9:18
0
مهندس گودرزی شهردار گلسار با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ با حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا مختاری امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو نمودند.
ارسال توسط :
پ
پ

مهندس گودرزی با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ با حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا مختاری امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو نمودند.

در این جلسه شهردار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تاکید بر نقش تأثیرگذار نماز جمعه و امام جمعه در حفظ تقوا و هوشیاری ملت و شهروندان گفت : امید است با نصایح و رهنمودهای امام جمعه شهرستان در راستای خدمتگزاری به شهروندان کوشا باشیم .
شهردار گلسار همچنین به بیان اقدامات انجام شده طی این مدت پرداخت.
حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا مختاری امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ نیز ضمن تبریک عید نیمه شعبان و انتصاب مهندس گودرزی به عنوان شهردار گلسار و دعا برای موفقیت شهردار جدید همه همکاران و کارشناسان شهرداری را به اتحاد و همدلی و رعایت تقوا برای پیش برد اهداف نظام اسلامی و خدمت ماندگار و خالصانه به مردم توصیه نمودند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.