تصویر
دیدار فرماندار با خانواده شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس
24 خرداد 1402 - 9:03
0
علی مهدوی فرماندار شهرستان طالقان بهمراه باستانی بخشدار مرکزی و صفاخیل رئیس اداره بنیاد شهید، جانبازان و امور ایثارگران شهرستان با حضور در منزل خانواده شهید تازه تفحص شده عیسی شجاعی یاد و خاطره این شهید والا مقام را گرامی داشتند.
ارسال توسط :
پ
پ


علی مهدوی فرماندار بهمراه باستانی بخشدار مرکزی و صفاخیل رئیس اداره بنیاد شهید، جانبازان و امور ایثارگران شهرستان با حضور در منزل خانواده شهید تازه تفحص شده عیسی شجاعی یاد و خاطره این شهید والا مقام را گرامی داشتند.

وی بازگشت شهید سرافراز عیسی شجاعی به میهن اسلامی را به خانواده معظم و مردم شهید پرور شهرستان طالقان تبریک گفت و عنوان کرد: شهدا هر زمان با آمدنشان به آغوش وطن پیک ایثار و شهادت را برای ما تازه می کنند و ما را متوجه اعمال و رفتارهایمان در خدمت به مردم می سازند.
در این دیدار فرماندار، ضمن دلجویی از صبر و شکیبایی این خانواده شهید از آنان قدردانی کردند.

لازم به ذکر است شهید والامقام "عیسی شجاعی" فرزند رضا، در تاریخ ۱۳۴۴/۵/۲ متولد و از به جبهه اعزام گردید و در تاریخ ۱۳۶۲/۵/۱۹ در سن ۱۸ سالگی در عملیات والفجر یک در منطقه فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در منطقه بر جای ماند و حال پس از ۴۰ سال پیکر مطهر شهید والامقام تفحص و به میهن اسلامی بازگشت،
شادی روح شهدا صلوات.
.
.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.