تصویر
دیدار فرماندار طالقان با فرمانده سپاه شهرستان به مناسبت روز پاسدار
24 بهمن 1402 - 9:28
شناسه : 751083
1
مهندس علی مهدوی فرمانداربه همراه هاتفی معاون فرمانداری و عبیری بخشدار بالاطالقان با حضوردر ناحیه امام زمان(ع) شهرستان طالقان به مناسبت ولادت با سعادت حضرت ابا عبدالحسین (ع) و روز پاسدار با سرهنگ ادب زاده فرمانده ناحیه دیدار و گفتگو کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

مهندس علی مهدوی فرمانداربه همراه هاتفی معاون فرمانداری و عبیری بخشدار بالاطالقان با حضوردر ناحیه امام زمان(ع) به مناسبت ولادت با سعادت حضرت ابا عبدالحسین (ع) و روز پاسدار با سرهنگ ادب زاده فرمانده ناحیه دیدار و گفتگو کردند.

مهدوی فرماندار گفت: جانبازان و پاسداران اسوه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که باید همواره ایثار و فداکاری این جان برکفان ارج نهاده شود.
مهدوی در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روزهای پاسدار و جانباز گفت: در شرایط کنونی اگر مسئولیتی به فردی واگذار می شود، بدون تردید توفیق بی نظیری نصیب او شده و باید در راستای خدمت به مردم آن را قدر بداند.
وی در ادامه با اشاره به توفیقات مجموعه سپاه پاسداران و بسیج خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران نشان داده است در خصوص کلیت حفظ نظام جمهوری اسلامی در کشور حرف اول را می زند و نمونه‌های بارز آن در مواردی چون حفظ اقتدار نظام و سرکوب نیروهای داعش به وضوح مشاهده شد‌.
وی همچنین ازخودگذشتگی و ایثار و فداکاری جانبازان، بیان کرد: پاسداران و جانبازان اسوه های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که باید همواره ایثار و فداکاری این جان برکفان ارج نهاده شود و مورد تجلیل و قرار گیرند.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.