تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

دیدار فرماندار چهارباع با امام جمعه، مسئولین و معتمدین شهرستان
03 بهمن 1401 - 8:27
2
به مناسبت صدور حکم فرمانداری مهندس جعفری از سوی وزیر محترم کشور، حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه محترم به همراه مسئولین، معتمدین و خانواده معظم شهدا میهمان فرماندار شهرستان بودند.
ارسال توسط :
پ
پ

به مناسبت صدور حکم فرمانداری مهندس جعفری از سوی وزیر محترم کشور، حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه محترم به همراه مسئولین، معتمدین و خانواده معظم شهدا میهمان فرماندار شهرستان بودند.

در ابتدای این جلسه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی امام‌جمعه محترم ضمن تبریک به فرماندار و از تلاش های ایشان گفت: صداقت در کار، دلسوزی و بانی و البته جدیت و تلاش شبانه روزی ویژگی اصلی مهندس جعفری بوده و یقین داریم با برنامه ریزی ایشان و تلاش مجموعه شهرستان، چهارباغ به توسعه می رسد.
امام جمعه شهرستان در ادامه گفت: ماه بهمن ماه انقلاب بوده و همزمانی آن با شروع ماه مبارک رجب و ایام میلاد امام علی علیه السلام خوش یمن است و در روز ها و ماه های آتی با تلاش مسئولین محترم و همراهی معتمدین و مردم ولایتمدار شاهد ظهور اتفاقات مثبت و مطلوب در راستای خدمات رسانی و افزایش سطح شاخص های پیشرفت و آبادانی در چهارباغ خواهیم بود.
پدر معنوی شهرستان تصریح کرد: ساخت بیمارستان چهارباغ، احداث کمربندی جنوبی شهرستان و بهسازی معابر بین روستایی، ارتقای رامجین و لشکر آباد به شهر، استقلال حوزه انتخابیه چهارباغ در انتخابات مجلس و موارد مشابه از اصلی ترین مطالبات مردم است که با تلاش فرماندار محترم و مسئولین شهرستانی و نماینده محترم مجلس شورای اسلامی محقق می شود.

در ادامه این جلسه مهندس جعفری فرماندار چهارباغ ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های ویژه امام جمعه برای پیگیری امورات شهرستان گفت: از حضور همه مسئولین محترم و معتمدین عزیز و همچنین خانواده معظم شهدا قدردانی نموده و این فرصت خدمت را توفیق الهی دانسته و تمام تلاشم را برای رسیدن به شهرستانی شاخص و برند در استان انجام خواهم داد.
نماینده عالی دولت در شهرستان بیان داشت: از تلاش های امام جمعه عزیز، نماینده محترم مجلس شورای اسلامی، مسئولین شهرستان سپاسگزارم و در این میان از حمایت های ویژه دکتر عبداللهی استاندار محترم و جهادی استان البرز و نگاه دلسوزانه و خاص ایشان به چهارباغ را ارج نهاده که سبب بروز تحولات عمده در حوزه های اعتبارات، تعریض و بهسازی معابر، افزایش سرانه های خدماتی و تقویت زیرساخت های شهری و روستایی شده است.
فرماندار چهارباغ خاطرنشان کرد: مردم چهارباغ لایق بهترین ها هستند و مسئولین دستگاه های اجرایی و اداری شهرستان برنامه ریزی لازم را برای سال ۱۴۰۲ و تدوین سند چشم انداز توسعه شهرستان و همچنین تلاش های شبانه روزی در دو ماه پایانی سال جاری را در دستور کار قرار دهند که هدف اصلی ما در راستای سیاست های دولت سیزدهم و دولت مردمی رسیدن به ایران قوی و به تبع آن چهارباغ قوی است‌.
مهندس جعفری در انتها با اشاره به اقدامات انجام شده و برنامه ریزی های پیش رو برای افزایش کیفیت خدمات و جبران کاستی های شهرستان گفت: وفاق و همدلی به همراه برنامه محوری و اقدام جهادی و تلاش شبانه روزی تنها راه رسیدن به چهارباغ شکوفا بوده و امید داریم با تدبیر استاندار محترم و نیز حمایت های امام جمعه عزیز و تلاش های کلیه مسئولین شهرستانی و البته دعا و همراهی های مردم عزیز و ولایتمدار چهارباغ، بتوانیم در همه حوزه ها و شاخص ها به پیشرفت و توسعه دست یابیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.