تصویر
دیدار فرماندار کرج با معاون وزیر و رئیس سازمان مراتع و منابع طبیعی و آبخیزداری کشور
29 آذر 1402 - 10:54
4
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج ضمن دیدار با معاون وزیر و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از پیگیری کاشت ۴۵۰ هزار درخت در کرج تا تعیین تکلیف پارک آبخیزداری هلجرد خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ضمن دیدار با معاون وزیر و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از پیگیری کاشت ۴۵۰ هزار درخت در کرج تا تعیین تکلیف پارک آبخیزداری هلجرد خبر داد.

دکتر یحیی رمضانی گفت: در جریان دیدار با دکتر نوبخت معاون محترم وزیر و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور تعیین تکلیف پارک آبخیزداری هلجرد مطرح و پیرامون اجرایی شدن آن بحث و تبادل نظر شد.
وی همچنین با اشاره به دستور رئیس جمهوربرای اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت در کشور و تحقق سهم شهرستان کرج نیز در این رابطه گفت: امسال در کرج می بایست ۴۵۰ هزار درخت کاشته شود که در جریان این دیدار نحوه اجرای طرح درختکاری از آغاز دی ماه دردستور کار قرار گرفت.
در ادامه گفت: پیگیری وصدور دستورات لازم رئیس محترم منابع طبیعی کشور مبنی برتحقق تعهد قطارشهری تهران در رابطه باپروژه احداث ساختمان منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرج نیز از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد که مقررشد در سطح ملی پیگیری لازم از سوی آن سازمان انجام شود.
وی افزود: دکتر نوبخت با قول مساعد پیگیری موضوعات مربوط به طرح های آبخوانداری ومنابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرج را در دستور کار قرار دادند لذا مقررشد در مناطقی که طرح مطالعاتی انجام شده با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) گاویونهای لازم در نقاط پرحادثه شهرستان رایگان احداث شود.
در جریان دیدار دکتر رمضانی معاون استاندارو با دکتر نوبخت معاون وزیر و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، دکتروحید معاون آبخیزداری، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرج و شهردار و اعضای شورای شهر کمالشهر نیز حضور داشتند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.