تصویر
دیدار فرماندار کرج و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با پرستاران بیمارستان کمالی
28 آبان 1402 - 11:21
شناسه : 703758
0
در آستانه روز پرستار ، دکتر یحیی رمضانی ، معاون استاندار و فرماندار ویژه کرج به همراه رضا البرزی ، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز و رییس بهداشت و درمان کمیته امداد امام (ره ) با حضور در جمع پرستاران مرکز آموزشی درمانی کمالی ضمن عرض خدا قوت به کادر درمان، میلاد با سعادت حضرت زینب (س ) را تبریک گفتند و ا اهداء شاخه گل به پرستاران از زحمات و تلاش های این عزیزان تقدیر کردند.

در آستانه روز پرستار ، دکتر یحیی رمضانی ، معاون استاندار و فرماندار ویژه به همراه رضا البرزی ، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز و رییس بهداشت و درمان کمیته امداد امام (ره ) با حضور در جمع پرستاران مرکز آموزشی درمانی کمالی ضمن عرض خدا قوت به کادر درمان، میلاد با سعادت حضرت زینب (س ) را تبریک گفتند و ا اهداء شاخه گل به پرستاران از زحمات و تلاش های این عزیزان کردند.

همچنین در این بازدید، طی نشستی در جمع پرستاران حامی یتیم، از آنان با اهداء لوح تقدیر و هدایا تجلیل شد.
یحیی رمضانی فرماندار ویژه کرج در دیدار با پرستاران بیمارستان کمالی گفت : خدمت به بیماران بسیار ارزشمند و کاری بافضلیت است چرا که در کنار مردم بودن و تلاش برای رفع نیاز آن ها در سخت ترین لحظات توفیق بزرگی است که باید قدردان آن بود.

رضا البرزی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز در جمع مسئولان و کادر پرستاری حامی یتیمان طی سخنانی با اشاره به اهمیت حرفه پرستاری در فرآیند درمان، از امنیت و سلامت به عنوان دو نعمت مهم و باارزش الهی یاد کرد.
وی ادامه داد : ۳۳ پرستار حامی طرح اکرام ایتام و محسنین شاغل در مرکز آموزشی درمانی کمالی هستند.
پرستاران تنها در عرصه پرستاری از بیماران حضور موثر ندارند بلکه در یاری نیازمندان نیز در کنار امدادگران حضور موثری دارند.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.