تصویر
دیدار فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز با شهردار گرمدره
01 شهریور 1402 - 12:47
4
سردار هداوند فرماندهی فراجا استان البرز به دعوت از سوی شهردار گرمدره ، در این شهر حضور یافت.
ارسال توسط :
پ
پ

سردار هداوند فرماندهی فراجا استان البرز به دعوت از سوی شهردار ، در این شهر حضور یافت.

فرمانده فراجا استان در این نشست ضمن اهدا لوح و از خدمات شهرداری در مباحث انتظامی شهر گرمدره اذعان داشت همکاری دو دستگاه در پیشگیری از وقوع جرم در شهر گرمدره کمک خواهد کرد تا بهترین عملکرد را در اینخصوص شاهد باشیم .
وی ضمن تقدیر از عملکرد شهرداری گرمدره افزود مردم ما بی نظیر و مثال زدنی هستند و اینک نوبت مسئولان است که با ایثار و تلاش مضاعف بیش از پیش به مردم خدمت نمایند و برای خدمت به مردم مجاهدانه تلاش کنند.
ایشان در ادامه خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده نیز شهرداری گرمدره همچون گذشته با همکاری مجدانه با پلیس نقش مهم و حیاتی خود را در ارتقاء امنیت روانی این شهر ایفا کنند.
دکتر مسعود نجفی شهردار گرمدره نیز طی این دیدار که با حضور تیم ارشد فراجای استان البرز و عوامل محترم کلانتری ۳۴ گرمدره در محل دفتر شهردار برگزار شد ، ضمن تقدیر از تشریف فرمایی این مقام ارشد استان البرز به شهر گرمدره به بیان موضوعات و موارد مهم تامینی و امنیتی شهر پرداخت.
ایشان ضمن اشاره به عملکرد شهرداری در همکاری با نیروی انتظامی و حافظان امنیت تاکید کرد، تقویت همکاری های بین دودستگاه همواره مدنظر اینجانب بوده تا شاهد ایجاد امنیت، کاهش ترافیک و اصلاحات و در سطح شهر گرمدره باشیم.
در ادامه این دیدار موضوعات مختلف در حوزه مربوطه مطرح و در دستور کار دو دستگاه قرار گرفت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.