تصویر
دیدار فرمانده انتظامی استان البرز با خانواده شهیدان سعادت یار
01 تیر 1402 - 10:09
1
سردار "حمید هداوند" در ديدار با خانواده معظم شهيدان "حاتم و ایوب سعادت یار" گفت: شهدا ذخاير معنوي و ماندگار انقلاب و نظام اسلامي هستند.
ارسال توسط :
پ
پ


سردار "حمید هداوند" در دیدار با خانواده معظم شهیدان "حاتم و ایوب سعادت یار" گفت: شهدا ذخایر معنوی و ماندگار انقلاب و نظام اسلامی هستند.

سردار "حمید هداوند" در دیدار با خانواده معظم شهیدان والامقام "حاتم و ایوب سعادت یار" زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء را از مقدس ترین اعمال دانست و گفت: شهادت عصاره توحید، نبوت و ارزش های والای انسانی است و این سنت حسنه دیدار با خانواده شهدا مایه برکت در زندگی دنیوی و اخروی است.
وی نشر ارزش های معنوی و اخلاقی با شمیم عطر خون شهدا را در اخلاق و رفتار جوانان عزیز و انقلابی مؤثر دانست و افزود: ترویج روحیه انقلابی و شهادت طلبی و استکبار ستیزی در جوانان از وظایف اصلی نیروهای مسلح است.
فرمانده انتظامی استان البرز شهدا را افتخار نظام اسلامی و پایگاه امنیت خاطر ایرانیان معرفی کرد و گفت: شهدا ذخایر معنوی و ماندگار انقلاب اسلامی ایران و پسندیده ترین الگو برای جوانان ایران اسلامی در مسیر اعتلای انقلاب هستند.
گفتنی است شهید حاتم سعادت یار متولد سال ۰۱/۰۴/۱۳۵۳ در اردیبهشت ماه سال۱۳۷۲ به خدمت سربازی در فراجا خوانده شد که پس از حضور در یگان خدمتی در شهرستان مهران بر اثر اصابت گلوله و همچنین شهید گرانقدر ایوب سعادت یار نیز پس از ۵ سال حضور در جبهه های حق علیه باطل به عنوان نیروی سپاه پاسداران در عملیات کربلای ۵ به فیض شهادت نائل آمدند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.