تصویر
دیدار فرمانده انتظامی استان البرز با خانواده شهید “محمد مهدی وکیلی”
16 مهر 1402 - 9:28
1
سردار"حمید هداوند" فرمانده انتظامی استان با همراهی ‏جمعی از معاونان، با حضور در منزل شهید "محمد مهدی وکیلی" با خانواده این شهید ‏والا مقام دیدار و گفت و گو کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

سردار"حمید هداوند" فرمانده انتظامی استان با همراهی ‏جمعی از معاونان، با حضور در منزل شهید "محمد مهدی وکیلی" با خانواده این شهید ‏والا مقام دیدار و گفت و گو کرد.

سردار "حمید هداوند" در دیدار با خانواده معظم شهید "محمد مهدی وکیلی"به مناسبت هفته انتظامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امنیت امروز ایران اسلامی ثمره جانفشانی های شهداء است و به خاطر ایثار این والا مقامان است که ما امروز در آسایش و راحتی زندگی می کنیم و دشمنان ما بدانند که با وجود فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هرگز نمی توانند آسیبی به ما برسانند.
با تاکید بر اینکه عزت و هرآنچه در نظام اسلامی داریم به برکت خون شهداست؛ گفت: خانواده شهدا افتخار ملت هستند و حفظ شان آن ها همیشه واجب است.
وی خانواده‌های شهدا را بزرگ‌ترین سرمایه‌های معنوی انقلاب دانست و افزود: شهدا سرمایه‌ های گرانبهای اسلام و انقلاب بوده و تکریم خانواده‌های معظم آنان و ادامه دادن راهشان بالاترین عبادت است.
در خاتمه این دیدار ضمن قرائت فاتحه نثار روح ملکوتی شهیدان و آرزوی توفیق روز افزون و صبر جلیل برای خانواده های آنان، اهداء لوح و هدایایی به رسم یادبود تقدیم خانواده معزز شهید گرانقدرشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.