تصویر
دیدار فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد با خانواده شهداء
01 آذر 1401 - 15:02
1
فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد به همراه جمعی از مسئولان انتظامی و شهرستانی با حضور در منزل تعدادی ازخانواده هایمعظم شهدا با آنهادیدار کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد به همراه جمعی از مسئولان انتظامی و شهرستانی با حضور در منزل تعدادی ازخانواده هایمعظم شهدا با آنهادیدار کردند.

به منظور تجلیل و تکریم از خانواده معظم شهدا و ارج نهادن به فرهنگ غنی ایثار و شهادت، سرهنگ "علی عزیزی" فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد به همراه جمعی از همکاران و مسئولان شهرستان با حضور در منزل خانواده شهیدان"ابوالفضل مرادی"،"منصور ملا محمدی"و "محمد صدری"ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهیدان بزرگوار، از صبر و استقامت خانواده آنان تجلیل کرد.
سرهنگ عزیزی در این دیداراظهار کرد: شهداء و جانبازان درس تقوا، ایمان و از خودگذشتگی را به ما آموختند و همه ما مدیون حرکت عظیم آنان و خانواده های آنها هستیم.
فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد با بیان اینکه استقلال و آزادی کشور ما نتیجه پایمردی و جانفشانی های شهدای سرافراز و جانبازان بزرگواراست، بیان داشت: این یک اعتقاد قلبی و نشأت گرفته از باور دینی ما می‌باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.