تصویر
دیدار فرمانده حوزه مقاومت بسیج ابوذر غفاری چهارباغ با خانواده شهید حسنپور
27 شهریور 1401 - 8:49
1
فرمانده حوزه مقاومت بسیج مجید اکبری به همراه سرپرست بخشدار مرکزی چهارباغ حامد میرفلاح و سعید افشارنیا عضو شورا اسلامی شهر با والدین شهیدان علی قره حسنپور دیدار و گفتگو کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده حوزه مقاومت بسیج مجید اکبری به همراه سرپرست بخشدار مرکزی حامد میرفلاح و سعید افشارنیا عضو شورا اسلامی شهر با والدین شهیدان علی قره حسنپور دیدار و گفتگو کردند.

فرمانده حوزه مقاومت ابوذر غفاری اظهار کرد: بزرگداشت نام و یاد شهدا زمان و مکان نمی شناسد و همه ما مدیون شهدا هستیم و برای ادای دین به شهدا و خانواده شهدا باید همواره در خط قدم باشیم.

مجید اکبری افزود خانواده شهدا چشم و چراغ این نظام و مملکت و مردم هستند و تجلیل و بزرگداشت مقام شهدا و خانواده شهدا در واقع ارج نهادن و بزرگداشت نظام و ارزش های انقلاب است.

وی با بیان اینکه حوزه بسیج ابوذر غفاری چهارباغ در برنامه سال جاری خود دیدار با شهدا را یکی از اولویت های کاری خود می داند؛ خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش امروز کشور و ملت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهیدان و ایثارگری جانبازان است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت زمینه ساز تداوم راه شهدا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.