تصویر
دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چهارباغ با فرماندار شهرستان
01 خرداد 1401 - 8:40
5
سرهنگ پاسدار:حسین حسنیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و هیات همراه با حضور در فرمانداری با" جناب مهندس جعفری اسکندرلو فرماندار شهرستان چهارباغ " دیدار و گفتگو کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

سرهنگ پاسدار:حسین حسنیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و هیات همراه با حضور در فرمانداری با" جناب مهندس جعفری اسکندرلو فرماندار شهرستان " دیدار و گفتگو کردند.

سرهنگ پاسدار حسنیان به اهمیت همکاری تمام مردم و مسئولان برای اجرای برنامه‌های نظام به خصوص تحقق شعار »سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین« در سال‌جاری اشاره کرد.
سرهنگ پاسدار حسنیان اظهار کرد: بسیج و سپاه در کنار مردم و مسئولان با همه وجود و افتخار برای خدمت به کشور و تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی در عرصه حضور دارد.
فرماندار چهارباغ، نقش سپاه و بسیج در دفاع و پیشبرد اهداف نظام را با اهمیت خواند.
مهندس جعفری اسکندرلو خاطرنشان کرد: آن چه مدنظر است حفظ روحیه ایثار، عدالت محوری، رسیدگی و رفع مشکل محرومان و اصرار برای فرامین تدوین شده نظام مقدس اسلامی است.
وی با بیان این‌که فعالیت سپاه و بسیج صرفاً به مسائل نظامی محدود نمی شود و جایگاه سپاه برای ما ارزشمند است و در ادامه بر برگزاری رزمایش جهاد امید آفرین در شهرستان تاکید کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.