شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با مهندس البرزی دیدار و گفتگو نمودند.

در ابتدای دیدار مجموعه مدیریت شهری گلسار ضمن تبریک انتصاب مهندس البرزی و از بازدید سرزده فرماندار از سطح شهر گلسار در سخنانی به بیان موقعیت جغرافیایی ، ظرفیت های موجود در شهر ، گزارش فعالیت های ۸ ماهه اخیر ، بودجه سال گذشته و جاری ، پروژه های عمرانی پیش رو و نیمه تمام از قبیل : تکمیل ساختمان شهرداری به صورت فاز بندی ، تکمیل پارک ۶/۵ هکتاری ، زیرسازی و آسفالت خیابان ۳۰ متری امام خمینی (ره) ، روکش آسفالت بلوار اصلی شهر پرداختند .
مدیران شهری همچنین در این دیدار به صورت جداگانه به بیان مشکلات شهر ازقبیل :کمبود امکانات و زیرساخت ها ، عدم استقرار دستگاه های خدمات رسان ، عدم تخصیص سهمیه های معیشتی با توجه به سرانه جمعیت و نگاه ویژه به امور اتباع ، عدم دسترسی به ضلع شمال اتوبان از داخل شهر ، آلودگی معادن همجوار و همچنین عدم پرداخت عوارض آلایندگی به شهر ، عدم اشتغال شهروندان با توجه به شرکت ها و صنایع موجود در شهر ، عدم استقرار کلانتری در محدوده شهر ، عدم وجود درمانگاه و داروخانه شبانه روزی پرداختند.
مهندس البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ نیز ضمن خوش آمد گویی و بیان اقدامات اخیر در سخنانی بیان داشت: وظیفه ما به عنوان نمایندگان نظام جمهوری اسلامی ایران در مدت زمان مسئولیت خدمت رسانی به مردم است و این خدمت باید به گونه ای باشد که مردم حلاوت و شیرینی این خدمت رسانی را حس نمایند .
مهندس البرزی افزود : در مسیر توسعه همه جانبه نیازمند یاری اعضای شورای شهر و شهرداران هستیم و اعضای شورای اسلامی منعکس کننده خواسته های شهروندان هستند و وظایفشان محدود به محلی است که شهردار خدمات ارایه می نماید.
وی اظهار داشت: به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شهرستان قائل نیستم و باید کارهای جهادی و جهشی انجام دهیم و در جهت تحقق اهداف و ماموریت خاص ستادهایی را تشکیل نماییم .
مهندس البرزی تصریح کرد : لازمه کار جهادی حضور و خدمات رسانی مستمر و بی وقفه مدیرانی با تفکر سردار سلیمانی است و بایستی اقدامات مبتنی بر علم و دانش باشد تا ما هیچ گونه کمبودی در زمینه اجرایی نداشته باشیم .

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر