تصویر
دیدار مجموعه معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد استان البرز با ۷۸ تن از ایثارگران البرزی
01 اسفند 1401 - 9:08
4
مجموعه معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به مناسبت عید مبعث با 78 تن از ایثارگران دیدار و از آنان تجلیل کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

مجموعه معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به مناسبت عید مبعث با ۷۸ تن از ایثارگران دیدار و از آنان تجلیل کردند.

، سید رضا درخشان معاون به همراه مجموعه کارکنان معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ستاد، مناطق و شهرستان‌های استان البرز در قالب ۱۶ تیم دو نفره در یک حرکت جهادی در یک روز تعطیل با ۸۷ نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران البرزی دیدار و از آنان تجلیل کردند.
سید رضا درخشان با اعلام این خبر، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را سرمایه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و تجلیل از این بزرگواران که برای امنیت و آسایش ما از بهترین هستی خود گذشتند کمترین وظیفه و رسالتی مهم بر عهده مسئولین است.
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی استان البرز افزود: طرح سپاس یکی از برنامه‌هایی است که در دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به آن شده، اگر این طرح به‌درستی انجام شود قطعاً بسیاری از مشکلات و نیازهای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شناسایی و رفع خواهد شد، مجموعه کارکنان بنیاد نیز به عنوان خادم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دیدار با این عزیزان را برای خود وظیفه و افتخاری ارزشمند می‌دانند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.