تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در البرز آغاز شد انسداد چاه‌های غیر مجاز آب البرز نیازمند تامین اعتبار است ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود تیم دوچرخه سواری پسران نوجوان البرز به مقام قهرمانی کشور رسید بهسازی ۲۶۴ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط جهادگران البرزی ۱۴۳ مدرسه توسط جهادگران البرزی رنگ آمیزی شد ایده پردازان مورد حمایت صندوق پژوهش البرز قرارمی گیرند جشنواره اینترنت پرسرعت زنگ‌ آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد هفته تعاون، فرصتی برای تقویت بخش تعاون در اقتصاد کشور هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

دیدار مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و راه و شهرسازی استان البرز با جانباز «حسین بهرامی» در کرج
17 خرداد 1402 - 12:04
2
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در دیدار با جانباز و یادگار دوران دفاع مقدس «حسین بهرامی» گفت: جانبازان اسوه‌های ایثارگری و سمبل‌های مقاومت هستند.
ارسال توسط :
پ
پ


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در دیدار با جانباز و یادگار دوران دفاع مقدس «حسین بهرامی» گفت: جانبازان اسوه‌های ایثارگری و سمبل‌های مقاومت هستند.

سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، رضا خالقی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز به همراه جمعی از خادمان شهدا با جانباز و یادگار دوران دفاع مقدس «حسین بهرامی» دیدار و ضمن رسیدگی به مشکلات این جانباز سرافراز از وی تجلیل کردند.
رستمیان در این دیدار با آرزوی سلامتی برای ایثارگران، گفت: وجود جانبازان برای انقلاب بسیار ارزشمند است، جانبازان اسوه‌های ایثارگری و سمبل‌های مقاومت هستند که با مجاهدت‌های فراوان پای امام زمان خویش ایستاده و در طول این سال‌ها با سختی و مرارت‌های فراوان همواره مدافع و حامی ارزش‌های انقلاب و خون همرزمان شهیدشان بوده و خواهند بود.
وی در ادامه تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران امروز برای بقا و پیشرفت نیازمند الگو گیری از جانبازان عزیز است تا جوانان این کشور با ایثار و مجاهدت و مدیریت انقلابی نظام جمهوری اسلامی ایران را در تمامی عرصه‌ها به قله پیشرفت برساند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: حضور مسئولان و دیگر نهادها در منازل ایثارگران علاوه بر اینکه سبب خشنودی ایثارگران خواهد شد برای جامعه یک ارزش است چراکه خانواده معظم شهدا و ایثارگران ولی‌نعمتان انقلاب بوده و دیدار با آنان اهداف انقلاب مستحکم می‌کند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.