تصویر
دیدار مدیرعامل بانک ایران ونزوئلا با مدیرشعب بانک سپه منطقه البرز
26 تیر 1401 - 12:51
1
مدیرعامل بانک ایران و ونزوئلا در راستای برقراری تعاملات بانکی وبا هدف انتقال تجربیات با مدیرشعب بانک سپه منطقه البرز دیدارو پیرامون مسائل مختلف مالی واقتصادی به بحث وتبادل نظرپرداختند.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرعامل بانک ایران و ونزوئلا در راستای برقراری تعاملات بانکی وبا هدف انتقال تجربیات با مدیرشعب بانک سپه منطقه البرز دیدارو پیرامون مسائل مختلف مالی و به بحث وتبادل نظرپرداختند.

به گزارش روابط عمومی محمد قضایی مدیرعامل بانک ایران و ونزوئلا در دیدار با جواد فغانی مدیرشعب بانک سپه منطقه البرز بر ضرورت تداوم همکاری تاکید و راهکارهای گسترش روابط بانکی فی مابین را بررسی نمودند.
فغانی ضمن اشاره به حمایت بانک سپه از طرحهای صنعتی و ملی اظهار داشت : یکی از اولویت های راهبردی و اصول اولیه بانک سپه گره گشایی در انجام امور تولید و صنعت و روان سازی بخشهای خدمات دهی به آحاد مردم می باشد.
وی ابراز داشت: توانمندیها و جایگاه ویژه بانک سپه در عرصه پولی و مالی کشور موجب توسعه خدمات رسانی مطلوب در جهت بهبود وافزایش تولید داخلی وصنعتی استان البرز گردیده است.
لازم به ذکر است بانک ایران و ونزوئلا براساس موافقت نامه مورخ ۲۱ اسفند ماه ۱۳۸۳ منعقده میان نمایندگان دو کشور و مستند به قانون قرار داد جامع همکاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری بولیواری ونزوئلا که در فروردین ماه ۱۳۸۴ به تصویب مجلس شورای وتائیید شورای نگهبان رسید تاسیس شده است .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.